15 Şubat 2014 Cumartesi

Kitap Alışverişi-Suçlu Zevkler&Cadı

Yanda da gördüğünüz üzere 2 hafta önce Dostoyevski'den Yeraltından'dan Notlar'a başladım. Başladığımdan beri de 2 adet başka kitap bitirdim(!) Bu demek oluyor ki klasik havamda değilim.


Aslında her şey 2 gün önce ofiste vampir romanlarını tartışırken başladı. Anita Blake serisinin mükemmel olduğundan bahsediyorduk ki ben yalnızca ilk 5 kitabını okumuştum taa lisedeyken. O zamanlar hatırlıyorum da kapakları şimdiki gibi afilli değildi:) Serinin okumadığım kitaplarını tartışırken içimdeki vampir aşkının alevlendiğini hissettim. Ve sonra okuduğum ilk 5 kitap da dahil 18 kitabı okumaya karar verdim. Böyle böyle kendimi kitapçıda buldum. Serinin ilk kitabı olan Suçlu Zevkler iş güç derken 1 buçuk günde bitti. Yarım günde kitap bitiren hallerimi ben de özlüyorum:)




Suçlu Zevkler'i bitirmeden önce takip ettiğim bloglar arasında yorumlarına rastladığım ve merak ettiğim Jojo Meyes'in Senden Önce Ben kitabını bitirdim. Belki bir başka postta detaylıca yorumlarım, şimdilik beklentimin altında olduğunu söylemekle yetineyim.

Yukarıdaki fotoğrafta da gördüğünüz üzere Suçlu Zevkler'in yanı sıra bir başka fantastik serinin ilk romanı olan Cadı'yı da kütüphaneme kattım. Yasmine Galenorn'un yazmış olduğu bu kitaba birazcık önyargılıyım sanırım ama başlayınca geçeceğini ümit ediyorum.

Bu gidişle Yeraltından Notlar'a devam etmem vakit alacak galiba:) Kendimi bu hafta D&R ve türevlerine gitmekten men ediyorum.

Görüşmek üzere

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Disquis

.