24 Şubat 2014 Pazartesi

Kitap Alışverişi-Taht Oyunları


Şu yazımda kendimi D&R ve türevlerinden men etmiştim ya hani...  Edemedim:/


İşle ilgili bir ihtiyaç için girdiğim kitapevinden yine kitapsız çıkamadım:) Bu sefer kendime bi' kıyak geçeyim dedim ve son zamanların öne çıkan kitaplarından Taht Oyunları'nı satın aldım.
Buz ve Ateşin Şarkısı serisinin ilk kitabı olan, çoğumuzun Game of Thrones dizisiyle varlığından haberdar olduğu Taht Oyunları, okuduğum yorumlara göre en iyi fantastik seriler arasında gösteriliyor. Epsilon Yayınevi'nden çıkan kitap, 850 küsur sayfa. Muhtemelen kitabını okuduktan sonra dizisini de izlerim. Yaşasın 654215446 sayfalı fantastik kitaplar :)
Hala Yeraltından Notlar'ın 20. sayfasındayım, Cadı'da bitmek üzere. Gönül istiyor ki Cadı'yı yorumlayayım lakin okunası olduğu kadar da uyduruk bulduğum bu kitabı nasıl düzgün anlatacağımı hala düşünüyorum.

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Disquis

.